Destiny

Så här såg hallen ut på hostlet där jag bodde.
Först nu inser jag hur läskigt det såg ut XD
men det va faktiskt trevligt där, tro d eller ej!
Just sånt här som jag älskar med den här staden.
Mitt i stan kan man hitta en helt perfekt fotbollsplan! (och basketplan)
Så här ser det ut inne i M&M affären
Det ni inte ser är att det finns 3 till såna här väggar med massa M&Ms XD
Lovar att det finns någon smak för ALLA
Spiderman!!!!!!!!
Superhero Show!
finns inget kanske, den ska ja se! =D
Vet att det här inte betyder nåt för er "normala" människor,
men jag har hittat KidRobot store!!!!!!!
Ett awesome klädmärke som bara gör limited kläder och är typ svåra att få tag på!
BOOM! självklart hittar jag den!
Det roliga e att jag nu bor typ 15min från den (och alla andra coola affärer!)
köpte en tröja på KidRobot och fick då en "leksak! oxå!
En bboy i en sån där gammal prasslig påse! =D
har saknat de påsarna!
De som hade goggos när de de små vet vilka påsar jag pratar om XD
This is the bboy i got from KidRobot.
Jag tänkte att den breakaren jag får ska representera min breakingstil.
Det som e mindblowing här är att jag får just den gubben som gör ett av mina steg som jag brukar göra!
Destiny?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0