Young Padawn

Hade självförsvar idag som min förtaklass på skolan.
Det va faktiskt kul för hon ledaren pratade mycket om hur folk i New York beter sig.
Att de bara är fokuserade på sitt mål och kör över varandra på gatorna.
Att alla lever i sin egen lilla bubbla och varken hör eller ser något.
Just det hon sa kunde man relatera till för det är precis så jag har upplevt New York (iaf inne i stan).
Allt går väldigt snabbt och är är mycket större!
Affärer har öppet till 22,23, t.o.m 1 på natten, finns så många olika typer av människor och det är alltid något som händer.
Tycker att Stockholms "storstadsliv" var väldigt bra träning inför New York.
Dock är inte människorna här lka stela som svenskarna man är van vid =P
Folk är liksom övertrevliga och det e typ lite läksigt XD
Ok, nu sitter jag i min nya lägenhet som jag delar med 2 andra och är FETTTTT hungrig!
Måste hitta nåt att äta!
Lägger upp bilder på lägenheten imorgon =)
Dopest Kid on the block!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0