Talk the talk

Att ha talets gåva tycker jag är något av det bästa man kan ha!
Jag känner att jag har lätt att prata med folk ochj bli kompis med de väldigt fort.
Har märkt det när jag t.ex. köper kläder eller bara sättet jag träffar människor på. Har liksom blivit värsta bra kompis med random folk jag har träffat på tåget.
En kille jag träffade på tåget visade sig äga en affär med sin kompis och han hooked me up with clothes.
Hur random e inte d?
Här i New York har jag verkligen märkt att jag är "bra" på att prata (försöker att inte låta ego XD).
Jag gick in på NHL-store för några dagar sedan och en kille som jobbar där häslade på mig och ville hjälpa mig.
Men på nåt sätt blev jag värsta bra kompis med honom!
Trots att engelska inte är mitt 1a språk så blev vi bra kompisar på några minuter!
Så han fixade fram några kepsar till mig som de inte hade framme i affären utan bara "backstage".
Och istället för att betala fullt pris ($28 per keps) så betalade jag bara $10 per keps!!!!
Liksom killen har aldrig träffat mig i sitt liv och han sänker priset så mycket för mig och ger mig kepsar som inte ens finns ute i butiken.
Så att va bra på prata är ingen nyhet, men jag tror att det är ett måste här i New York!
Allt blir mycket lättare då!
Ok, jag ångrar mig!
Det gäller inte bara i new york! Talets gåva är alltid bra att ha!!! XD
damn va ego jag låter! XD
please people dont get me wrong! XD

Kommentarer
Postat av: grannen

ditt EGOOOOOOOOO :P

2011-12-10 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0