So nice people!

Har bara varit här i 2 dagar (kom hit fredag kväll) och trivs redan jättebra!
Det är liksom Stockholm x 10000000
ALLT ÄR STÖRRE OCH COOLARE!
Folk är mycket mer öppna å så!
Idag så skulle ja till en adress men hade helt tappat bort mig så jag frågade nån snubbe om hjälp.
Han visste tyvärr inte heller vart gatan låg, men istället för att dra vidare så tog han upp sin mobil och började ringa sina kompisar för att fråga de om vägen!
Och sen gav han mig 5$ till bussen för att jag just då råkade vara utan cash.
liksom jag har aldrig träffat honom förut och han gör allt d för mig?
Och idag så va jag inne i en affär och så började jag prata med tjejen som jobbade där.
Hon hade tydligen flera kompisar som letade efter rumskamrater så hon kunde kanske fixa ett bra å billigt boende till mig! =D
Tycker det är fett cool att de gör sånt för människor de inte ens känner!
Sånt skulle ni svenskar aldrig göra! (haha inget illa menat, ville bara va hatis XD)
Ska sova nu, klockan e bara 21 här men har min första skoldag imorgon så måste va pigg för att visa vem som e bäst!!! =D
BOOM!
Dopest Kid on the block!

Kommentarer
Postat av: grannen

yoo dom brukar ju säga larger is better eller nått sånt over there :P.

låter nice o hoppas allt går bra i fortsättningen oxå :)

2011-12-05 @ 06:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0