Random pics of me and NY

Kommer lägga upp massa random och onödiga bilder, men det är bara för att folk ska se vad jag ser =)

Alla vet vad d här e! =)
Klockrent snubbe!
Gotta love the man with no clothes on!
MY BRO!!!!
Mitt 2a super size meal på 1 dag XD
dock är det inte så mycket som man tror att det är
Började nästan gråta när jag såg det här...
Alltid redo!!
De här skyltarna hänger på de flesta matställen! XD
de e tjocka, men smarta ;)
Flygplansmaten... vad äter man inte när man e hungrig... ja va desperat just då XD
Så här pigg var jag på morgonen när jag skulle till flygplatsen!
visst kan man se min livsglädje i ögonen???? XD
Bland det första jag såg i stan va en dansshow!
ganska passande XD
Det här får räcka för studen, internet här e slow as hell och bara de här bilderna har tagit typ 45min att ladda upp XD
Men kommer fler imorgon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0