Promise to self!

Har märkt nu under tiden jag varit i New York hur fördomsfull man är speciellt eftersom man kommer från södertälje.
Har folk på skolan som är lite mörkare, skäggigare, hårigare, konstig brytning å allt sånt you know.
Och min första tanke e direkt att de antigen e syrianer, turkar eller irakier.
Hittills har det visat sig att INGEN av de på min utbilding har varit syrian,turk eller irakie som jag har trott är det...
En av killarna va fransman, en annan tjej va från Syd Afrika...
Så där failade jag stort...
Men det är lite kul hur "förstöd" man har blivit av alla fördomar man har.
Så fr.o.m. nu ska ja va ännu mer öppen och mindre fördomsfull! =D
#MeMakingPromiseToMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0