No Homo!

Dansen har börjat på riktigt nu och det är helt awesome!!!!
Dansar hela dagarna. idag hade jag 4 klasser med bl.a. Yoga och flexibility.
Så här ser packningen ut för 1 dag.
(Har kläder på mig också som jag ska använda)
Så ni förstår nu hur mycket dans det är XD
Självklart blir det mycket tvätt också...
Den här tvätthögen är efter bara 1 dag...
Så ni kan tänka er hur det ser ut idag när veckan nästan e över XD
Nya dansskor!
E jättenöjd med de!
Har fixat snygga skosnören också som jag trollat lite med och gjor en snygg snörning ;)
(kolla nära)
Det bästa med de nya skorna är att det riktiga priset här är fortfarande hälften av vad jag skulle betalat i sverige...
SUCKERS!!!! =D
Blev ett par rosa converse också.
har letat efter rosa Vans, men inte hittat några...
Och jag hittade dessa för $9 så fick kompsensera lite efersom jag egentligen inte är mycket för converse.
Men visst e de coola!!!!
(no homo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0